Se numeste filiala/reprezentanta ce vrei tu sa faci, in nici un caz sediu. Sediu este doar prima locatie,aleasa de tine.
Ar fi interesant conceptul,dar si complicat la faza aia cu parcarea pe care ai mentionat-o.
O idee foarte buna,dar va fi mult de munca la ea, pentru ca vom avea nevoie de o fereastra de centralizare/monitorizare a reprezentantelor,etc. pentru ca trebuie sa stii ce ai la Bucuresti,ce ai la Constanta si ce ai la Baia Mare separat. Daca vezi 300 trailere in reprezentante nu te ajuta cu nimic, trebuie sa vezi nr,tipul trailerelor/camioanelor si alte detalii.
Altfel, in cazul in care ai avea nevoie de 1 trailer de tip prelata si tu ai 50+ trailere in 2/3 reprezentante va trebui sa te plimbi intre ele sa gasesti ce cauti.
Cat despre plata cred c-ar fi mai ok sa fie 2 programe: 1 program de inchiriere,cu posibilitatea de a nu plati un timp, si 1 de cumparare a reprezentantelor in orasu x,y,z. Ne-ar mai tine in priza, sa muncim sa ne permitem sa detinem acele reprezentante.
De ce propun inchiriere?
1.putem sa folosim banii ramasi dupa inchiriere pentru a face o investitie pana la urmatoarea rata(in cazul cumpararii, pretul ar fi mult mai ridicat si ar insemna un efort mare intr-o perioada mica,licitatie presupune o rata minima)
2.putem sa decidem cand si daca ne mai este de folos, reprezentanta.Daca consideram ca reprezentanta din orasu x e inutila, putem sa nu mai platim chiria pe o luna de exemplu.(daca inainte munceam in Germania si acum nu parasesc Rusia, n-are rost sa am un service,benzinarie,etc. full echipate in Germinia si sa fie nevoie sa-l intretin)
Cat despre upgrade-uri, m-as gandi la o cladire noua, un hotel(ceva de genu). In ideea de a permite sa aducem soferi de la sediu la o reprezentanta, contra unui cost(deplasarea), fara a mai fi nevoie sa-l punem intr-un tir si sa venim cu tir cu tot.Aici vom avea iar nevoie de o metoda de centralizare sau macar un indicator in fereastra "SOFERI ANGAJATI" care sa mentioneze orasul in care este soferul respectiv.(in cazul celor care nu sunt deja atasati unui tir)
Iar upgrade-urile sa presupuna plata unei sume pentru a ridica la reprezentanta un service, o benzinarie,o parcare,etc. si pentru a le mari capacitate,unde e cazul.
Totodata in cazul in care ar fi vorba de inchirierea reprezentantei, in cazul in care nu s-ar plati chiria pe o perioada mai mare de 3-5 luni(saptamani in cazul nostru) , "upgrade-urile" din cadrul reprezentantei x sa fie 0.In ideea, ca "locul" a fost inchiriat de altcineva intre timp.