A venit si update-ul cu modificarea regulilor de licitatii la parteneriate.
Implementarile sunt urmatoarele:
1.
Au fost modificate rang-urile de clasari ale parteneriatelor.
Initial a fost:
Rating 0 - 15: Parteneriat mic
Rating 15 - 50: Parteneriat mediu
Rating 50+ : Parteneriat mare
Noile rang-uri sunt:
Rating 0 - 5: Parteneriat mic
Rating 5 - 20: Parteneriat mediu
Rating 20 - 50: Parteneriat mare
Rating 50+ : Parteneriat Mega
2. Un parteneriat odata ce a castigat un contract nu mai are dreptul de a licita timp de 24 ore.
3. S-a modificat timpul de asteptare pana la incheierea licitatiei, de la 24 - 56 ore la 32 - 48.
4. Numarul de contracte ce apare nu mai e limitat strict la 3, ci este variabil 50% (prin adaos) din numarul de parteneriate eligibile pentru tipul respectiv de contracte.
Adica daca sunt 20 parteneriate:
10 parteneriate mici ce nu au castigat contracte in ultimele 24 ore.
5 parteneriate mici ce au castigat contracte in ultimele 24 ore.
5 parteneriate medii ce nu au castigat contracte in ultimele 24 ore.
Vor aparea 5 contracte pentru parteneriate mici si 3 contracte pentru parteneriate medii.
5. Licitatiile castigate sunt de acum inainte publice. In panoul de licitatii a aparut un buton prin care puteti vede ultimile contracte castigata (imediat dupa update e normal sa nu apara niciunul, fiindca trackingul e facut din momentul update-ului)
Pentru a combate jucatorii rau-intentionati de a tine blocate contractele incarcand marfa fara sa o descarce s-au implementat urmatoarele modificari:
6. Contractele vor fi castigate in mod garantat atata timp cat s-a terminat oferta de incarcat... Insa castigul se va face in felul urmator:
Daca s-a terminat si cererea, se primesc banii si ratingul pe loc.
Daca mai exista cerere, se primesc banii (conform procentului completat) si penalizari (conform procentului ramas).
Astfel daca un contract are de transportat 3000 tone si (3000tone oferta, 3000 tone cerere = 6000 tone) iar 300 tone sunt blocate (adica este complet 95%), parteneriatul va castiga totusi contractul primind 95% din suma castigata insa aplicandu-se 5% penalizari din suma de penalizari.
7. Odata ce timpul a expirat se sterg contractele... astfel cei ce au ramas intentionat cu marfa in camioane nu o vor mai putea transporta fiind obligati sa o arunce (fiindca nici in alta parte nu au cum sa o transporte)
8. Pentru a implica penalizari jucatorilor rau intentionati ce doresc sa blocheze contractele castigate, aruncarea marfii pe contract de parteneriat se penalizeaza cu 300euro/tona...
Astfel, daca cineva a incarcat 20 tone, a platit cu aproximare 5000euro la incarcare si mai plateste si 6000euro la aruncatul marfii.