Crestem limitele pentru rang-urile parteneriatelor?

Started by AndyM, Jan 30, 2017, 01:44 PM

previous topic - next topic

Crestem limitele pentru rang-urile parteneriatelor?

Da
18 (66.7%)
Nu
9 (33.3%)

Total Members Voted: 27

Voting closed: Jan 31, 2017, 01:44 PM

Go Down

AndyM

Jan 30, 2017, 01:44 PM Last Edit: Jan 30, 2017, 01:49 PM by AndyM
Salut!
As dori sa cresc limitele pentru rang-urile parteneriatelor, deoarece atunci cand au fost acestea stabilite, tonajele contractelor erau mult mai mici. In prezent tonajele au ajuns sa fie chiar si cu 250% mai mari ceea ce inseamna ca ratingul se acumuleaza mult mai repede.

In momentul de fata un parteneriat mic ajunge parteneriat mediu dupa numai 6 contracte efectuate.
Mi se pare mult prea devreme luand in calcul faptul ca membrii acestuia e posibil sa nu aiba timp sa evolueze astfel incat sa faca fata la un contract mediu ce presupune distante mai lungi (implicit foarte importanti soferii de rating 2 sau rating 1 premium), tonaje mai mari raportate la un timp mai scurt si uneori au nevoie si de licente.

As dori sa cresc limitele in felul urmator:

Parteneriat mic:
limite vechi: 0 - 5 puncte rating
limite noi: 0 - 10 puncte rating

Parteneriat mediu:
limite vechi 5 - 20 puncte rating
limite noi 10 - 35 puncte rating

Parteneriat mare:
limite vechi 20 - 50 puncte rating
limite noi 35 - 100 puncte rating

Parteneriat mega:
limite vechi: 50+ puncte rating
limite noi: 100+ puncte rating

Acestea fiind spuse, doresc sa aflu si parerea voastra.
Decizia o voi lua astazi pentru a include modificarile in varianta de iOS.

Multumesc!

Raducuu

Nu este corect sa maresti limita. Limita trebuie lasata cum a fost stabilita initial...daca o tot modifici asta nu este deloc corect...deci este exclus.

ShadowRipper

#2
Jan 30, 2017, 02:26 PM Last Edit: Jan 30, 2017, 02:37 PM by ShadowRipper
Contra ...
Mai bine rămâne așa să vadă și parteneriatele noi cum stă treaba când ajung la contracte de rang mai mare, nu să se creeze beneficii pentru parteneriatele care se crează în momentul de față

Raducuu

Exact...asta ar fii un beneficiu pentru parteneriatele noi...sau cele existente care au sub rating 10.

Scorpy

Eu sunt pentru!  8) Se ajunge prea repede la rating mare fara ca parteneriatul sa fie pregatit! Eu cred ca este in beneficiul parteneriatelor sa faca mai multe contracte, sa acumuleze bani, sa se dezvolte membrii si sa faca fata la contracte mai mari! Eu unul as face mai mari diferentele, mai ales de la mic la mediu! Ce avantaj ai ca ajungi la mediu si nu poti face contractele?
Eu sunt pentru ajustari avand in vedere ca jocul este la inceput! Trebuie gasit un echilibru intre cei care baga bani si nu! Este adevarat ca nu este corect sa schimbi regulile jocului, dar anumite limite se mai pot schimba cred eu.

ShadowRipper

Eu sunt pentru!  8) Se ajunge prea repede la rating mare fara ca parteneriatul sa fie pregatit! Eu cred ca este in beneficiul parteneriatelor sa faca mai multe contracte, sa acumuleze bani, sa se dezvolte membrii si sa faca fata la contracte mai mari! Eu unul as face mai mari diferentele, mai ales de la mic la mediu! Ce avantaj ai ca ajungi la mediu si nu poti face contractele?
Eu sunt pentru ajustari avand in vedere ca jocul este la inceput! Trebuie gasit un echilibru intre cei care baga bani si nu! Este adevarat ca nu este corect sa schimbi regulile jocului, dar anumite limite se mai pot schimba cred eu.
Înteleg ce zici când te referi că jocul este la început dar există parteneriate care arată că se poate și în forma actuală. De ce să fie ajutați cei cu parteneriate mici/care se vor face în viitor, având în vedere că sunt realizabile?

Scorpy

Colegu ce spun eu este faptul ca in conditiile actuale sunt doar unii avantajati si anume aceia care baga bani in joc. Fa niste calcule si ai sa vezi. Ori ai jucatori care investesc, ori ai o gramada de membrii. In conditiile actuale ajungi la mediu si salut ca de acolo vei creste foarte greu. Un parteneriat care nu are contracte se dezvolta extrem de incet. Este adevarat ca cei noi vor fii avantajati ca nu se mai lovesc cu capul de anumite lucruri, dar aia nu inseamna ca trebuie sa ne opunem unei schimbari in bine a jocului pe ansamblu. Si un pic de concurenta nu cred ca strica!  8)

Sxbxlvnu

Eu sunt pentru deoarece am ajuns deja la contracte mari, unii playeri printre care si eu nu avem soferi pentru acest tip de contracte, neavand timp sa crestem.... mi se pare ca am ajuns foarte repede la contracte mari, si cand ajungem la mega, jocul nu ar mai fii asa interesant... parerea mea e ca ai putea face si mai mari ratingurile ;)

ShadowRipper

Colegu ce spun eu este faptul ca in conditiile actuale sunt doar unii avantajati si anume aceia care baga bani in joc. Fa niste calcule si ai sa vezi. Ori ai jucatori care investesc, ori ai o gramada de membrii. In conditiile actuale ajungi la mediu si salut ca de acolo vei creste foarte greu. Un parteneriat care nu are contracte se dezvolta extrem de incet. Este adevarat ca cei noi vor fii avantajati ca nu se mai lovesc cu capul de anumite lucruri, dar aia nu inseamna ca trebuie sa ne opunem unei schimbari in bine a jocului pe ansamblu. Si un pic de concurenta nu cred ca strica!  8)
Schimbare în bine ? Prin crearea unei diferente destul de mari între ce este acum și ce se dorește ? Daca asta vezi schimbare în bine .... există și alte lucruri care din punctul meu de vedere sunt mult mai importante decât această modificare. Concurență există și acum și asta se vede prin coordonarea membriilor dintr-un parteneriat nu prin niste cifre .... și eu unul prefer să nu aducem în discuție pe cei care bagă VDP că acolo este cu totul alta situație

ShadowRipper

Eu sunt pentru deoarece am ajuns deja la contracte mari, unii playeri printre care si eu nu avem soferi pentru acest tip de contracte, neavand timp sa crestem.... mi se pare ca am ajuns foarte repede la contracte mari, si cand ajungem la mega, jocul nu ar mai fii asa interesant... parerea mea e ca ai putea face si mai mari ratingurile ;)
Timp pentru dezvoltarea fiecărui jucator a fost ... unii au în mare parte numai soferi ce sunt disponibili să care marfă cu licență ... iar asta cu licențele la contracte se știe de la ultima modificare a sistemului care a fost acum ceva timp. Dacă unii nu au stat să prindă soferi soarta...

Sxbxlvnu

Eu sunt pentru deoarece am ajuns deja la contracte mari, unii playeri printre care si eu nu avem soferi pentru acest tip de contracte, neavand timp sa crestem.... mi se pare ca am ajuns foarte repede la contracte mari, si cand ajungem la mega, jocul nu ar mai fii asa interesant... parerea mea e ca ai putea face si mai mari ratingurile ;)
Timp pentru dezvoltarea fiecărui jucator a fost ... unii au în mare parte numai soferi ce sunt disponibili să care marfă cu licență ... iar asta cu licențele la contracte se știe de la ultima modificare a sistemului care a fost acum ceva timp. Dacă unii nu au stat să prindă soferi soarta...
Fiiindca in parteneriat la noi au fost multi playeri mai mari, cei mici au crescut mai greu, ca mine, iar de soferi, gandeste-te la 100 de camioane in momentul de fata ar trebuii 100 de soferi de 2 cu licenta MINIM... jocul are aproape 100 de zile... nu in fiecare zi prinzi un sofer... si la contractele mari a crescut numarul de tone, kilometrii dar nu si timpul

ShadowRipper

Eu sunt pentru deoarece am ajuns deja la contracte mari, unii playeri printre care si eu nu avem soferi pentru acest tip de contracte, neavand timp sa crestem.... mi se pare ca am ajuns foarte repede la contracte mari, si cand ajungem la mega, jocul nu ar mai fii asa interesant... parerea mea e ca ai putea face si mai mari ratingurile ;)
Timp pentru dezvoltarea fiecărui jucator a fost ... unii au în mare parte numai soferi ce sunt disponibili să care marfă cu licență ... iar asta cu licențele la contracte se știe de la ultima modificare a sistemului care a fost acum ceva timp. Dacă unii nu au stat să prindă soferi soarta...
Fiiindca in parteneriat la noi au fost multi playeri mai mari, cei mici au crescut mai greu, ca mine, iar de soferi, gandeste-te la 100 de camioane in momentul de fata ar trebuii 100 de soferi de 2 cu licenta MINIM... jocul are aproape 100 de zile... nu in fiecare zi prinzi un sofer... si la contractele mari a crescut numarul de tone, kilometrii dar nu si timpul
Și cine va pune să vă axati pe ideea asta cu multe camioane ? Totul trebuie calculat iar în momentul de față și aici sunt destule exemple de jucători de dat care au șoferi de rating minim 2 la peste jumatate din numarul de camioane pe care le au. Deci asta dă dovadă că se poate și așa.

Raducuu

Eu sunt pentru!  8) Se ajunge prea repede la rating mare fara ca parteneriatul sa fie pregatit! Eu cred ca este in beneficiul parteneriatelor sa faca mai multe contracte, sa acumuleze bani, sa se dezvolte membrii si sa faca fata la contracte mai mari! Eu unul as face mai mari diferentele, mai ales de la mic la mediu! Ce avantaj ai ca ajungi la mediu si nu poti face contractele?
Eu sunt pentru ajustari avand in vedere ca jocul este la inceput! Trebuie gasit un echilibru intre cei care baga bani si nu! Este adevarat ca nu este corect sa schimbi regulile jocului, dar anumite limite se mai pot schimba cred eu.
Si spre exemplu aia care sunt direct la contracte medii, printre care si eu,oare ne convine acuma? Noi nu o sa mai putem sa licitam la contractele mici...ca avem deja rating 11. Ne descurcam si noi cum putem pe medii ca asta e....de ce sa isi faca toti parteneriat si sa nu fie in stare de ele? Ideea e ca la chestiile de genu trebuie pastrata ideea initiala a jocului...nu schimbata fiecum!

Sxbxlvnu

Eu sunt pentru deoarece am ajuns deja la contracte mari, unii playeri printre care si eu nu avem soferi pentru acest tip de contracte, neavand timp sa crestem.... mi se pare ca am ajuns foarte repede la contracte mari, si cand ajungem la mega, jocul nu ar mai fii asa interesant... parerea mea e ca ai putea face si mai mari ratingurile ;)
Timp pentru dezvoltarea fiecărui jucator a fost ... unii au în mare parte numai soferi ce sunt disponibili să care marfă cu licență ... iar asta cu licențele la contracte se știe de la ultima modificare a sistemului care a fost acum ceva timp. Dacă unii nu au stat să prindă soferi soarta...
Fiiindca in parteneriat la noi au fost multi playeri mai mari, cei mici au crescut mai greu, ca mine, iar de soferi, gandeste-te la 100 de camioane in momentul de fata ar trebuii 100 de soferi de 2 cu licenta MINIM... jocul are aproape 100 de zile... nu in fiecare zi prinzi un sofer... si la contractele mari a crescut numarul de tone, kilometrii dar nu si timpul
Și cine va pune să vă axati pe ideea asta cu multe camioane ? Totul trebuie calculat iar în momentul de față și aici sunt destule exemple de jucători de dat care au șoferi de rating minim 2 la peste jumatate din numarul de camioane pe care le au. Deci asta dă dovadă că se poate și așa.
Nu la rating 20 :) soferii aia sunt facuti prin avansare, cu muti kilometrii, la rating 20 nu apuci sa avansezi foarte multi soferi... si daca nu ai multe camioane cum vrei sa duci un contract mai mare intr-un timp la fel ca unul mediu?

ShadowRipper

Eu sunt pentru!  8) Se ajunge prea repede la rating mare fara ca parteneriatul sa fie pregatit! Eu cred ca este in beneficiul parteneriatelor sa faca mai multe contracte, sa acumuleze bani, sa se dezvolte membrii si sa faca fata la contracte mai mari! Eu unul as face mai mari diferentele, mai ales de la mic la mediu! Ce avantaj ai ca ajungi la mediu si nu poti face contractele?
Eu sunt pentru ajustari avand in vedere ca jocul este la inceput! Trebuie gasit un echilibru intre cei care baga bani si nu! Este adevarat ca nu este corect sa schimbi regulile jocului, dar anumite limite se mai pot schimba cred eu.
Si spre exemplu aia care sunt direct la contracte medii, printre care si eu,oare ne convine acuma? Noi nu o sa mai putem sa licitam la contractele mici...ca avem deja rating 11. Ne descurcam si noi cum putem pe medii ca asta e....de ce sa isi faca toti parteneriat si sa nu fie in stare de ele? Ideea e ca la chestiile de genu trebuie pastrata ideea initiala a jocului...nu schimbata fiecum!
Bine punctat aici... cu toate că motivul este altul

Go Up