vanzarea camioanelor in market

Started by miuice, Mar 28, 2017, 08:28 PM

previous topic - next topic
Go Down

miuice

Salutare,

Subiect: - conditii la vanzare camioane in market;

Descriere: - introducerea unor noi conditii pt vanzarea camionului...de exemplu delistarea automata din market dupa un anumit nr stabilit de zile in care a stat fara sa fie achizitionat de un alt jucator...dupa un numar stabilit de postari pe market in care camionul nu si-a gasit un proprietar sa nu mai poata fi vandut decat "direct", ori cu fiecare noua postare in market sa creasca comisionul perceput la vanzare din partea vanzatorului...vanzare prin licitatie a camionului catre ceilalti jucatori...sau orice derivat din cele de mai sus;

Avantaje: - rulajul mai mare al camioanelor ce stau in market si mai bine de o saptamana, astfel nu se foloseste nici vanzatorul (camion blocat la vanzare), dar nici un eventual cumparator (pret prohibitiv)...reimprospatarea listei de camioane mai des (o saptamana vedem aceleasi camioane cum stau acolo), trebuie sa frunzarim printre ele (ar iesi mai usor in evidenta o oferta noua la market);

Dezavantaje: -scaderea profitului la vanzare a unora dintre jucatori (insa cu cat l-ar vinde mai repede ar scapa de plata impozitului pt el; mai ales daca nu e Magnum), dar consider ca pierderea lor ar insemna mai putin decat avantajele ce le-ar crea competitivitatea mai mare pe market.

O zi faina va doresc.

MichiA

Eu as fi de acord cu vanzarea lor prin licitatie,  pornind de la un pret minim in functie de marca, an de fabricatie, km, dotari, etc.Licitatia sa dureze 5 zile, de exemplu, perioada in care toti jucatorii interesati sa poata oferta un pret.As sugera si o conditie minima, fiecare jucator interesat sa faca doar o singura propunere de pret.
Bineinteles ca din pretul obtinut la licitatie se va opri un procent comision, exista si acum la vanzarea camioanelor in market.

Principe

Si eu optez pentru vanzarea prin licitatie. Dar nu 5 zile ca este enorm. Ar fi competitia mai mare. Chiar interesant. Macar de proba

MichiA

Perioada de 5 zile fost data ca exemplu si nu-i batuta in cuie.Perioada unei licitatii poate fi de la min 12h pana la maxim 3,4 sau 5 zile.
Sunt multi care nu intra zilnic, ci la 1,2 sau chiar 3 zile si trebuie sa le acorzi si lor o sansa de a licita.De asemenea, poate la inceperea unei licitatii multi nu au bani dar ar vrea sa cumpere si aici intervine o perioada de 2-3 zile in care se pot face bani din curse.

AndyM

Eu sincer m-am gandit la un cost zilnic pentru mentinerea camioanelor in market...
Camioanele sunt urmarite daca sunt la preturi cel putin la fel ca la second-hand. Insa daca cineva isi publica toate magnumurile la preturi maxime si nu le ia nimeni, ocupa locul altor jucatori degeaba.
Astfel, ar fi descurajati sa puna oferte ce ar determina jucatorii sa-si tina camioanele la preturi maxime zile in sir pe principiul "Poate-l ia cineva odata si-odata, oricum nu ma deranjeaza".

miuice

Orice masura menita sa impulsioneze / reimprospateze piata va fi bine venita.
Eu as merge putin mai departe, pe langa taxare suplimentara. Daca in termen de "n" zile nu se reuseste vanzarea sa apara interdictie la vanzare de o saptamana sau orice alta perioada, astfel incat sa fie mult mai dinamica piata.

Pretecst

Buna ziua. Idee buna, de acord si cu taxa de stationare in market, cat despre licitatie am o idee care recunosc este preluatta din San Andreas multiplayer. Licitatia sa inceaapa la 5-10 minute de la punerea in vanzare , daca nimeni nu liciteaza timp de 2 minute  camionul este adjudecat ultimului player care a licitat. Acum nu am idee ce poate implementa si Andy, dar licitatia este benefica si stopeaza fenomenul "samsarii".
Daca se poate implementa treaba cu licitatia, treaba cu taxa de stationare dispare.


PRO
Două lucruri sunt infinite: universul şi prostia omenească, şi încă nu sunt sigur de primul.
                                                Albert Einstein

MichiA

Idei sunt, totul e sa se puna in practica odata.Chiar nu inteleg politica de a vinde un camion (cu sau fara imbunatiri) la un pret impus.Sunt unii care vor sa scape de "tigai" (aka Magnum), altii care vor "tigai" la pret rezonabil.Daca un vanzator vrea sa-l dea cu 1000 de Euro, e problema lui, oricum, conform regulilor, din suma respectiva se va opri un comision de 25% pe care-l va plati vanzatorul. (Astfel acesta va primi 75% din valoarea vanduta).
Astfel se ofera posibilitatea celor care au Magnum-uri si vor sa le vanda repede, dar si celor cu bani putini sa le achizitioneze la un pret rezonabil, nu la suprapret.

AndyM

Cei ce vor camioane, trebuie sa munceasca, nu sa le ia la 1000 euro. :)

Sxbxlvnu

Eu zic sa i lasam sa isi tina cotetzele pe market si sa facem ceva sa nu ne incurce si pe noi care nu le vrem :P

Scorpy


Eu nu inteleg ce este atata agitatie cu acest market. 8)

Ar trebui ca oferta unui camion sa fie tinuta 24-48 de ore dupa care ori camionul sa revina la vanzator ori sa mearga la joc la un pret stabilit. Eu cred ca Andy doreste ca jucatorii sa intre zilnic si nu o data pe luna asa ca timpii de oferta sa fie de maxim 48 de ore. 
Eu unul as interzice si vanzarea cu update la camioane. Camioanele ar trebuii folosite la transportat marfa nu la facut bani
din revanzarea lor la preturi aberante, ireale!
Ce atatea licitatii, taxe, etc cand ratingul jucatorului se bazeaza pe km si tipul de marfa transportat (sau poate nu stiu eu bine) si nu pe suma de bani din cont?

Si la faza cu soferii si camioanele eu cred ca ar fii doua solutii. Ori sa se mareasca timpul de la 24 de ore la 48,72 de ore cand ai voie sa iei, ori sa fie 3 ture, dar la ore fixe aleatoare. Adica la fix sa spunem, dar sa nu se stie care este aceasta. Intervalul intre ture sa fie acelasi, dar zilnic sa se schimbe de exemplu prima ora de aparitie.
Acuma nu stiu tehnic care varianta este posibila.
Si Andy decat sa piarda vremea cu solutii pentru vanzarea carutelor de catre samsari mai bine ar rezolva problema ca la tabel la schimbul de soferi sa se faca funtie de energia soferului de exemplu. Mai sunt si buguri care trebuie solutionate, etc.   

Stresu

Salut.Eu ma gandeam:un camion luat din market sau de happy hour sa nu poata fi revandut doar dupa ce i s-a facut revizia de catre primul proprietar.Ce parere aveti?

ShadowRipper

Salut.Eu ma gandeam:un camion luat din market sau de happy hour sa nu poata fi revandut doar dupa ce i s-a facut revizia de catre primul proprietar.Ce parere aveti?
PRO asta ar fi o idee buna pentru ca multi care cumpara in urmatoarele 2-3 minute le si pun in market.

Eu sincer m-am gandit la un cost zilnic pentru mentinerea camioanelor in market...
In cazul acesta daca ramane si taxa de pana acum pe langa aceasta cu costul zilnic care ar mai fii scopul retinerii acelei cote din valoarea camionului ? Nu a fost gandita ca o taxa perceputa pentru publicarea camionului in market ?

Propun modificarea cotei care se retine din valoarea camionului la vanzare, iar aceasta sa creasca cu X procente zilnic, procentajul fiind bazat si pe varsta camionului ( cu cat camionul este mai vechi cu atat sa se retina mai multe procente din suma de vanzare, la care sa se adauge si procentajul zilnic).

Ex:
"tigaie"- de la 30% + 3%/zil => dupa 10 zile de stat in market vanzatorul mai primeste doar 40% din valoarea camionului
Ford cargo - de la 10% + 3%/zi => dupa 10 zile de stat in market vanzatorul mai ramane cu 60% din valoarea camionului

Nrlastest

Cel mai bine ar fi să se bage taxa daca nu se vinde un camion după 1-2 zile , așa poate că vor pune și prețuri acceptabile la ele. Și să nu se mai ia aia 25%din suma totală că ar fi destul daca bagi o taxa de 30% daca nu se vinde.


Go Up